Kerrankin voi sanoa päivän olleen hyvä. Sai hoidettua paljon hommia, tuntui että istuin koko aamun joko puhelimessa tai näpyttämässä vastauksia sähköposteihin.  Esimerkiksi sain hommattua itsensä töihin toukokuun lopusta heinäkuun loppuun saareen. Eli siis elokuussa en tee töitä, ihanaa! Mä tahdon mökille ja poimimaan marjoja ja kavereiden luo ja ja ja... Mutta nyt jos satutte tulemaan Helsinkiin kesä- tai heinäkuussa, ettekä tule moikkaamaan mua ja lampaita niin loukkaannun verisesti... lupaan tarjota pullakahvit jos tuutte...:)

Naminami, herkuttelen kevyt-tofujätskillä. Tämä sen kunniaksi, että uuden elämän aloittamisen jälkeen (=viikko) olen tavoitteessa -2kg. Näin tämä menee joka kerta, alussa paino tippuu tosi nopsaa (poistuu nesteitä, turvotuksia yms), mutta auta armias kun pääsee sen tietyn rajan yli niin on tosi vaikeaa päästä eroon grammastakaan. Sitä odotellessa syön tätä mansikkajätskiä ja nautin...:) Useat laihduttavat ihmiset sanoo, että niiden on ikävä sipsejä yms suolaisia naposteltavia. Siinä suhteessa mä olen kai helppo tapaus, että mun ei tee niitä mieli, koska en ole ikinä niitä paljon syönyt. Mutta kaikkea makeaa tekee mieli kamalasti, varsinkin jotain pullaa tai keksejä... Olen pienenpieni (tai suurensuuri) pullahiiri, heh.

Kuulin, että rakkaan-ystäväni isällä on uusi nainen. Miksi en ole yllättynyt? Vähän vaan pisti miettimään, sillä kyseinen nainen on ollut hänen fysioterapeuttinsa. Todella eettistä alkaa seurustella potilaansa kanssa varsinkin kun tällä on avovaimo ja lapsi. No mutta mikäpä minä toisten päätöksiä olen tuomitsemaan.