Oho, nyt ihan yllätin itseni ja päätin kirjoitella tänne jo näinkin pian uudestaan :)

Matun kanssa reissu Tallinnaan oli oikein onnistunut. Käveltiin vaan ympäri kaupunkia, syötiin hyvin, istuttiin vuoroin kaffella ja vuoroin jädellä auringossa ja tehtiin vähän ostoksia. Löysin syksyksi aivan ihanan villaponchon, jee! Pakkohan se oli ostaa. Samoin karkkia, nami, oon syönyt sitä ehkä kilon kahtena päivänä ja tän päivän sitten elänyt vain niillä. Ja muutama pullo A.Le Coq olutta, mun lempparia ja jekkupullo, noh, sen olisi kyllä voinut jättää ostamatta...:) Harmi, ei keretty nähdä EJ:tä, joka oli joutunut lähtemään töihin Tartuun. Höh, noo, ehkä joku toinen kerta. Laivalla sitten Matuseni lauleli karaokea, mä olen niin kade sen äänestä. Se laulaa niin kauniisti. Olen sanonut sille, että jos joskus meen naimisiin ja se ei suostu laulamaan mun häissä, niin sitten se ystävyys on loppu :D Riskaapeliä ehkä, sillä vielä se ei ole lupautunut - mutta eipä ole niitä häitäkään tiedossa. Ostin itselleni myös kimpun ruusuja, voin kuvitella että ne on siltä komealta ja pitkältä mieheltä, heheh. Tai ainakin valehdella niin kaikille...:)

Käytiin eilen Pertun ja Heidin kanssa iltakävelyle ja alkaa olla jo vähän haikeeta, Perttu lähtee kuukauden päästä - tai se haikeus tulee siitä, että mä muistan aina kun näen sen, että se ei ole kohta enää täällä. Mä valitan tästä koko ajan ja kaikille, mutta alkaa olla jo nyt vähän ikävä. Ehkä se tästä, mennään tänään illalla yhdessä kieppumaan laitteisiin Lintsille, yh, arvatkaapa vaan tuleeko noi kaikki mässyttämäni karkit ylös. Hope not.

Tän päivän olen ollut ihan tööt, päivän biisi on Busy Relaxin'.