...ikihitin tahdissa tuli tanssittua.

Oli hyvä viikonloppu, nauroin paljon, nautin -- ja välillä olin tyhmä, vainoharhainen, emotionaalinen, epävarma, tuppisuu, kiukkuinen.... no, IDIOOTTI kaikinpuolin siis. Kun näkee vain harvoin, odottaa paljon - ja nähdessään sitten kaikki purkautuu typeränä kinailuna ja kiukutteluna. Kaikesta huolimatta olen niin paljon varmempi kuin aikaisemmin, että minulla on mitä haluan. Mä yritän todella, next time I'm just gonna radiate and smile.


Nokka vuotaa. Pää painaa. Neliöni on vallannut sekasotku, kamalista kamalin. Pitäisi siivota. Pitäisi pakata. Sain tentistä nelosen kirjoittamalla viisi sivua p**kaa. Luottamus yliopistolaitokseen on aika alhainen. Näin myös harjoittelunohjaajani eilen - maaliskuussa 12 opetuskertaa kotitaloutta ja terveystietoa. Mun pitää nyt motivoida itseni tähän, ei kiinnostaisi yhtään. Väliin jää 7 viikkoa viron tunteja, se harmittaa oikeasti. Jos joku on menossa helmikuussa käymään lahden takana, niin mä voisin tahtoa Sõpruse puiesteen levyn. Vink vink. Maksan kyllä.