Jestas, panit kyllä pahan. Viisi omituista tapaani, eihän mulla sellaisia ole, olen varsin tasapainoinen ja -paksu persoona...:) Mietitään.

1. En vieläkään tiedä kumpi käteni on oikea ja kumpi vasen (tämä on noloa). Tämän pulman ratkaisen joka kerta poimimalla mielessäni käteeni kynän - olen siis oikeakätinen. Eli siis tartun siihen vaistomaisesti oikealla kädellä. Tämän vuoksi myös autokoulun opettajallani meinasi mennä hermot :D
2. Lasken aina kävellessäni ylös kotitaloni portaita kuudenteen kerrokseen portaita. Joka porrastasanteen välissä on tasan kahdeksan porrasta, tämän olen jo oppinut.
3. Oikaisen aina yhden ja samaisen kerrostalon pihan poikki, koska uskon (uskokaa tekin!), että toisella puolella taloa tuulee enemmän. Toisaalta osa kavereistani uskoo myös näin, joten ehkä se on ihan totta.
4. Ostan tavarat yksi kerrallaan. Tai noh, en nyt ihan aina, mutta huomaan käyväni hakemassa kaupasta usein yhden asian. Kuten vaikkapa appelsiineja maanantaina, leipää tiistaina, jogurttia keskiviikkona ja vessapaperia torstaina. Pitäisi opetella tekemään kauppalista, mutta tuo kauppa on pelottavan lähellä, sinne on liian helppoa mennä!
5. En voi mennä nukkumaan jos tiskipöydälläni on pino likaisia astioita. Tämä johtuu siitä, että näen sängystäni tiskipöytäni ja minua ärsyttää suunnattomasti, kun tiedän joutuvani tiskaamaan ne huomenna. Siispä tiskaan ne yleensä ennen nukahtamista klo 00.30.

Noh, en nyt tiedä kuinka omituisia nämä olivat. Tapojani kuitenkin. Kierrätän kysymystä Annuskalle (http://annuska.vuodatus.net).