Huhhuh, tulin juuri jumpasta, ekan kerran parin kuukauden tauon jälkeen. Huh, täytyy sanoa, että olen päässyt tosi rapakuntoon. Kaikki joskus olemassa olleet lihakset on muuttuneet joksikin pehmeämmäksi kudokseksi ja rengas vyötäröllä on kasvanut. Raivostuttavaa. Nyt on tosin tosi hyvä olo, kun on saanut jotain irti itsestään. Ja nälkä, kuinkas muutenkaan...:) Onneksi pari päivää sitten ostamani, uuden uutukainen leivänpaahdin tekee vähän kuivahtaneista ruisleivistäni herkullisia... Olen siis nälkäinen, onnellinen ja leivänpaahtimellinen nainen. Tai noh, tuosta onnellisesta voidaan keskustella joskus toiste.

Ihana viikonloppu on takana ja paluu arkeen koittaa taas huomenna. Jaiks, pitääpä käydä varaamassa pyykkivuoro, keskiviikkona tosi tärkeä tapaaminen ja mulla ei ole puhtaita vaatteita. Että näin sitä pitää. Nyt kun jalat kantaisi tuonne kellariin asti, että saisi sen vuoron varattua. Taidan mennä hissillä :) Myös tuosta viikonlopun ihanuudesta voi puhua moneen otteeseen, en oikeastaan tehnyt ihmeempiä. Paitsi että tappelin yhden tulostimen kanssa n.5h ja tulostin miljoona kutsua ja osoitetarraa... Ja kävin kattomassa fc Venuksen elokuvissa, oli aikasta perussuomileffa, mutta ihan hyvä kuitenkin. Semmoinen aivot narikkaan elokuva, täydellinen eilisiltaan.

Ainiin, tästä olen saattanut jo jollekin vuodattaa. Tapasin perjantaina tuttavani, itseäni n.10 vuotta vanhemman miehen, joka on hieman omalaatuinen. Sanotaan, että hän on suuri persoona. Joka tapauksessa hän oli pitkään sitä mieltä, että meillä  on jotain yhteistä ja pakottipa minut kerran seuralaisekseen hädän hetkellä (mä olen liian kiltti, en osannut sanoa ei, varsinkaan hädän hetkellä!). No, nyt hänellä kuitenkin on tyttöystävä, tosi mukava nainen. Tapasin siis heidät yhdessä ja he olivat ihan älyttömän rakastuneita ja onnellisia. Tunsin syvää sympatiaa. Miehen omalaatuisesta persoonasta huolimatta heistä näki, että he rakastivat toisiaan. Tajusin ajattelevani, että jos he ovat toisensa löytäneet, niin ehkä mullakin on vielä jotain toivoa, ehkä mäkin voin joskus olla noin onnellinen...:) Jonain päivänä...

"hei pieni, kerro mulle, kenen onnesta sinut lohkaistiin. hei pieni, kerro mulle, mistä kaikesta sinut veistettiin. koska mä haluun tietää, miksi vain sinä näät niin paljon paremmin kuin muut. sä näät mut niin paljon paremmin kuin muut"